Ik heb een paar weken geleden mijn 4’e Renault 1.9DTI laten tunen bij Tunex….bij de 3e wilde het vorig jaar niet lukken, maar heb nu het vermoeden waar dit aan heeft gelegen : bij mijn huidige Kangoo had ik na het chippen ook niet echt het gevoel dat hij gechipt was, maar een mededewerker zei tegen mij dat het aan 2 dingen kon liggen….of de luchtmassa-meter OF de brandstofpomp. Gisteren heb ik een andere LMM erop laten zetten en NU HEEFT HIJ WEER DE POWER die ik bijna 4 jaar geleden ook had bij mijn eerste 1.9DTI !! Ongelofelijk dat een (defecte) LMM dit kan veroorzaken, de nieuwe kwam erin en ik voelde het al meteen, nu is hij inderdaad van 80 naar 110 PK gegaan. Ben weer een tevreden man en mocht er nog eens een 5e komen, dan zien jullie mij WEER terug. (goeie tip dus van die medewerker, waarvan de naam mij even ontschoten is)
Door: Bram v Tongeren|Bram v Tongeren