Scroll Top

BMW 120d 177pk – 211pk|BMW 120d 177pk – 211pk

Gistermorgen (woensdag, 4 mei), rond 11:00 uur, heb ik met Tunex gebeld om te vragen of ze diezelfde dag nog tijd hadden om mijn nieuwe aanwinst -een BWW 120d 177pk- te chippen. Gelukkig kon ik er aan het einde van de dag nog terecht. (Elke man met een nieuw speeltje weet hoe belangrijk het is als je in zo’n geval ergens snel terecht kunt ).Telefonisch heb ik nog enkele vragen gesteld (over prijs, brandstofbesparing, exacte procedure, garantie, mogelijke krachtstoename etc.). Hoewel de antwoorden op deze vragen allemaal duidelijk op de website vermeld staan, werden mijn vragen heel netjes beantwoord. Ik had totaal niet het gevoel dat ik redundante vragen stelde of dat de medewerker mij als lastig ervoer. Maar alleen voor een positief en prettig telefonisch consult krijgt een bedrijf van mij nog geen vijf sterren. Toen ik vlak voor 15:00 uur bij Tunex aankwam, zei ik bij de receptie dat ik een rammeltje hoorde vanaf 1800 toeren. Ik zei dat ik dit niet helemaal vertrouwde en vroeg of iemand even met me mee kon luisteren voordat de auto geprogrammeerd zou worden. Dat was geen enkel probleem. Er werd een monteur bij mijn auto gehaald en hij luisterde ook even mee. Hij zei dat ik de auto absoluut niet eerder moest laten chippen voordat de oorzaak van het rammeltje bekend was. Mooi dat kwaliteit voor economisch gewin gaat; dat gaf me vertrouwen. Een blik onder de motorkap leerde de monteur dat de motorkapafdekking niet goed terug was bevestigd (een week daarvoor heb ik namelijk alle filters en vloeistoffen preventief vervangen bij een bedrijf in Doetinchem), waardoor het geheel vanaf een bepaald toerental resoneerde. Afijn, toen de motorkapafdekking weer deugdelijk was bevestigd, was het rammeltje verdwenen als sneeuw voor de zon. Er kon daadwerkelijk geprogrammeerd worden. Ik zei tegen de monteur dat ik een weblog heb (www.mehmetdogan.nl) en dat ik daarvoor een kort verslag van het chipproces wil maken. Mijn vraag was eigenlijk of ik gewoon het hele proces mocht volgen (en fotograferen). Dat was geen enkel probleem. Het bedrijf was heel transparant en hield me desgevraagd van alle stappen goed op de hoogte. Toen alles klaar was en ik weer plaats kon nemen achter de bestuurdersstoel, was mijn Tunexervaring pas echt compleet. Standaard was het vermogen al niet gering, maar met +/- 215 pk is het een compleet andere auto geworden.
Via deze weg wil ik de heren van Tunex zeer hartelijk danken. Ik zal dit bedrijf aan iedereen willen aanraden. Het is een bedrijf dat klantvriendelijkheid en klanttevredenheid zeer hoog in het vaandel lijkt te dragen. Zelfs als je alleen al belt om het een en ander te vragen. Thumbs up!
Mehmet Dogan

Door: Mehmet Dogan|Mehmet Dogan

Privacy Preferences
Wanneer u onze website bezoekt, kan deze via uw browser informatie van specifieke diensten opslaan, meestal in de vorm van cookies. Hier kunt u uw privacyvoorkeuren wijzigen. Houd er rekening mee dat het blokkeren van sommige soorten cookies van invloed kan zijn op uw ervaring op onze website en de diensten die we aanbieden.