Secundaire luchtpomp uitschakelen
Zijn er problemen met de secundaire luchtpomp van uw Audi, Skoda, Seat of Volkswagen en wilt u een permanente oplossing, dan is het mogelijk middels een softwarematige aanpassing deze luchtpomp volledig uit te programmeren.
Benieuwd naar de mogelijkheden, neemt u dan gerust contact op met onze Klantenservice via het contact formulier of bel met 0314-667360
Veel voorkomende foutcodes ivm de luchtpomp:
- P0410 – Secundair luchtinblaassysteem onjuiste werking
- P0411 – Secundair luchtinblaassysteem onvoldoende doorstroming
- P0412 Secundaire-luchtinblaasklep “A”, onjuiste werking
- P0413 Secundaire-luchtinblaasklep, circuit onderbroken
- P0414 Secundaire-luchtinblaasklep “A”, kortsluiting
- P0415 Secundaire-luchtinblaasklep “B”, onjuiste werking
- P0416 Secundaire-luchtinblaasklep “B”, circuit onderbroken
- P0417 Secundaire-luchtinblaasklep “B”, kortsluiting
- P0418 Relais voor secundaire-luchtpomp “A”, onjuiste werking
- P0419 Relais voor secundaire-luchtpomp “B”, onjuiste werking
- P2270 – 001 – Bovenste grenswaarde overschreden

Wat is een Secundaire luchtpomp?

Een secundaire luchtpomp is een apparaat dat zuurstofrijke lucht aan de verbrandingskamer van een verbrandingsmotor toevoegt. Het wordt vaak gebruikt in motoren die werken met een uitlaatgasrecirculatiesysteem (EGR) om de concentratie zuurstof in de verbrandingskamer te verhogen en de efficiëntie van het EGR-systeem te verbeteren.
afspraak
Zoekt u een manier om uw auto te transformeren van een trage schildpad naar een snelle haas? Of wilt u gewoon de buren jaloers maken met het geluid van uw uitlaat? TuneX heeft u gedekt! Maak een afspraak bij ons en laat onze autotuning experts uw auto tunen. Wie weet verlaat u onze garage als de koning(in) van de weg!