Klachten en problemen
U helpt Tunex te verbeteren door uw klacht of probleem neer te leggen bij onze Klantenservice.
Met uw vraag of klacht helpt u om de kwaliteit, de service en de informatie te verbeteren.
Chiptuning:
De uitgevoerde chiptuning bij uw auto is in de meeste gevallen in huis op onze eigen testbank ontwikkelt en uitvoerig getest.
In veel gevallen rijden er al diverse andere automobilisten met een model en motortype gelijke auto probleemloos rond met een chiptuning van ons.
Echter kan het resultaat soms per auto verschillen, afhankelijk van onder andere, staat van onderhoud, kilometerstand van de auto, staat van sensoren, vervuiling van roetfilter, egrklep, injectoren, enz. enz. een motor met 200.000km plus kan anders reageren dan een motor met 20.000km.
Heeft u daarom een probleem of klacht neemt u dan eerst contact met ons op. Wij kunnen u alleen verder helpen als u zich bij ons meld.
Ons team beschikt over enkele ervaren eerste automonteurs en over geavanceerde diagnose apparatuur en indien nodig een vermogenstestbank voor analyse. Wij trachten iedere klant zo goed mogelijk en vaak ook weer kosteloos op weg te helpen.
Mocht u binnen 30 dagen de tuning ongedaan willen maken, dan programmeren wij het originele programma terug en krijgt u uw aankoopbedrag retour. (Gelukkig maken wij dit zeer weinig mee)
Daarnaast geven wij klanten, 5 jaar gratis (obd) diagnose bij ons op het bedrijf.
Voor auto’s tot 2 jaar oud geven wij zelfs standaard een motorgarantie zie hiervoor onze garantie voorwaarden op onze website.
Heeft u vragen of opmerkingen laat het ons dan weten u kunt ons telefonisch bereiken op tel.nr. 0314-667360 of via onderstaand contactformulier